Ja, dat mogen ze zomaar doen. We kunnen naar de concurrentie overstappen, maar men verwacht dat zij het voorbeeld van KPN zullen volgen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kunnen ze niet, mits het niet in de voorwaarden van je contract staat. En dat staat het volgens mij niet. Zo heb ik nog steeds de t-mobile tarieven van 4 jaar geleden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die nieuwe tarieven zijn momenteel alleen nog voor de nieuw af te sluiten abonnementen.
En je hebt de keuze om hiervoor naar een ander toe te gaan. Hoewel anderen ook waarschijnlijk met nieuwe tarieven zullen komen en andere vormen, zal ook hierin de concurrentie blijven. En zal je altijd een goedkoopste hebben.

Jammer dat KPN geen vorm heeft opgenomen voor diegenen die alleen veel internetten en niet veel bellen of sms-en. Maar dan zal er wel een ander komen die dat wel gaat aanbieden.