Je kan hem inderdaad op iTunes aansluiten en dan voor Herstellen kiezen.
Je kan ook op je iPod via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Wis alle inhoud en instellingen > Wis iPod.
Daarna weer aansluiten op je iTunes en synchroniseren en dan is de Jailbreak eraf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartstikke bedankt!!

Andere antwoorden (4)

Plug hem in je PC en klik in iTunes op herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon aansluiten op iTunes en dan herstellen. Wel even een BackUp maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet hem dan aan de computer hangen, itunes starten, backup maken en dan op herstellen drukken. Daarna backup terug zetten en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPod aan iTunes leggen en updaten, dat is alles!