Kan je veel foto's en muziek en apps op een 16GB iphone 3e generatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat vind je veel

Antwoorden (4)

ik heb ook deze IPhone en heb er ongeveer 2000 foto's en video's en heb 2gb gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoveel video's lijkt me sterk, of ze moeten allemaal 15sec duren ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk korte filmpjes
Ik heb op de 3GS 100 foto's, 4 filmen van drie uur en 50 Apps en ik heb nog genoeg gig over en heeft nog dezelfde snelheid als wanneer ik hem kocht. Is een aanbeveler, voorral met de komst van de iPhone 5/4GS zal de 3G/3GS/4G veel goedkoper worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt er helemaal vanaf hoe groot die foto's en Apps zijn, je hebt Apps van 10MB maar ook Apps van 1GB en nog groter, voor foto's en filmpjes geldt hetzelfde, dus is het moeilijk te zeggen hoeveel erop kan.
Als je het geld hebt kun je dus beter een 32GB kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar apps als msn enzo dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MSN is ongeveer 15MB, je kan er best 100 Apps op hebben, maar niet de grote spellen e.d.
Muziek is ongeveer 4,5MB per liedje dus kun je uitrekenen hoeveel erop kan.
Een film is al gauw 750MB en foto's tussen de 5 en 10MB per stuk.
En in plaats van MSN kun je beter eBuddy gebruiken, daarmee kan je op MSN, Hyves en Facebook tegelijk ;-)
Ik heb een 16GB en er past veel op. Op zich nemen de foto's niet zoveel in beslag net zoals muziek. Apps die zijn er in verschillende grote en nemen somns meer ruimte in beslag. Ik heb meer foto's dan apps op mijn mobiel staan maar de apps nemen veel meer in beslag. Dus ik denk dat je aan 16GB we; genoeg hebt tenzij je echt heel veel muziek erop wilt zetten zoals hele albums. Dan neemt het wel veel ruimte in beslag. Ik ben gewoon tevreden met mijn 16GB en kom niet tekort. Foto's zou je af en toe ook van je iphone af kunnen halen zodat er meer ruimte is.