Goedkope smartphone met android?

Ik wil graag een goedkope smartphone, het mag niet duurder zijn als 120 euro. Ik zou graag een touchscreen willen.Ook wil ik android en gwn op internet hyves en facebook enz. kunnen. zelf d8 ik aan de Lg optimus me p350 ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft of misschien heeft iemand een andere. Alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh trouwens, het liefst wil ik simlockvrij en anders mag het met een hi-prepaid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

de samsung galaxy eropa gt-i5500 (galaxy 5).
die kost 120 euro.
hij heeft wifi, 3g, maar hij is niet direct simlock vrij voor die prijs, maar dat kan je heel gemakkelijk doen.
ik heb hem zelf ook.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm... die lijkt me opzich wel leuk khad net een website gezien en daar was die 100 euro. Ik denk dat ik hem ff ga verglijken met de optimus me p350 dankjewel ;)
peterjbruins
12 jaar geleden
ik heb eens gekeken, maar die LG heeft blijkbaar een oudere android dan de samsung
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat kan je toch ook updaten ofzo...?
peterjbruins
12 jaar geleden
bij samsung gaat dat heel simpel maar van lg weet ik niet of dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga denk ik wel voor de lg optimus me p350. maar ik vond dit het beste antwoord ;)

Andere antwoorden (3)

Het volgende (goedkoopste toestel te vinden op heel Internet ) voldoet voor U aan de volgende eisen:

Simlock vrij
Android gestuurd
Touchscreen
Internet + Wifi mogelijkheid

HTC Wildfire Brown

Helaas wilt U een wel heel laag bedrag betalen,deze is ruim Euro 80, duurder.

http://www.phoneshop.nl/telefoon/10921/htc-wildfire-brown/?ref=7901

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De samsung galaxy mini misschien bij hi voor 120 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LG GT-540 Optimus

is momenteel voor 99 Euro bij de Media markt

vreemd genoeg heeft LG de officiele site verwijderd....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik d8 zelf aan de Lg optimus me p350 die is rond de 110 euro maar die is nieuwer als de lg gt-540 dus die lijkt me opzich dan ook beter.