Als je bv. een ipohone in amerika koop en ik hem in nederland simlock vrij maak, kan ik dan in nl op internet en bellen en smsen?

Als ik er een simkaart van Ben/sim only ofzo in doe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja waarom niet, deze telefoon is het zelfde als die in Nederland te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee andere frequenties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer info..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad onzin. En in mijn geval zelfs een -1 waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meete zijn gesimlockt, je zult hem eerst simlock vrij moeten maken. Dan je simkaartje omruilen voor een micro sim( bij je provider, meestal gratis of symbolisch 1 cent pinnen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je hem simlockvrij gemaakt heb ja :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat een iPhone een quadband toestel is kan het met zowel de Amerikaanse als de Europese netwerken communiceren.
850 MHz-900MHz-1800Mhz-1900Mhz geen probleem.
Ja de Iphone werkt overal, alleen vroeger (oude GSM netwerken) had je hier last van.
elke telefoon die nu uitkomt is overal ter wereld bruikbaar.