Waar kan ik een witte prepaid iphone 3gs 32gb kopen onder de €300.- ?

Ik wil een prepaid witte 3gs 32gb iphone maar kan nergens een vinden onder de €300.-
wie weet waar ik hem wel kan kopen?
In een ander land is ook goed, maar dan moet ik hem wel in Nederland kunnen gebruiken dus dan moet die sowieso wel simlock vrij zijn

Iemand een idee waar ik deze kan kopen?
Niet marktplaats zeggen aub, daar heb ik al op 8mensen gereageerd maar niemand mailt terug dus marktplaats is geen optie meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De iPhone 3GS 32GB wordt niet meer gemaakt en is daarom ook bijna nergens meer te verkrijgen, ik heb hem alleen hier gevonden voor €499,- zonder abonnement;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Zwee.com kun je hem simlock vrij voor $197 kopen, goedkoper dan dit zul je hem niet vinden. Zwee is een Amerikaanse website maar ze verzenden wel wereldwijd, dus je kunt hem hier gerust kopen. Zie bron.