Zijn deze spellen (gratis) in de appstore? of zijn deze spellen er uberhaupt wel? en gaat je batterij sneller leeg als je op internet zit?

mijn vader heeft op zn android de app: FluffyFree, ik zocht deze in de appstore maar kom hem niet vinden, heet die misschien anders of bestaat die helemaal niet?

verder wil ik graag een app dat je zegmaar een vis hebt die je dan kan voeden enzo, maar ik vind geen goeie, jullie wel?

en trouwens, gaat je batterij sneller leeg als je de hele tijd op msn en pingchat en ebuddy enzo zit?
want ik moet mijn ipod soms wel 3x per dag helemaal opladen omdat ik veel op msn zit
of zou mn batterij evensnel leeg gaan als ik andere dingen deed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

FluffyFree is alleen voor de android en zou je een alternatieve app moeten downloaden op je iPhone, BlackBerry of iPod.

Ik zou op internet gewoon Aquarium Spel App Iphone/BlackBerry/iPod en vind je het denk ik wel.

Het is heel slecht om heel veel op je iPod aan te laten staan. Ik weet niet of een iPod Bluetooth heeft, maar mijn Samsung gaat heel snel leeg als ik mijn Bluetooth aan heb. Als je internet constant aan heb en er veel gebruik van maakt zoals Ping en MSN is het inderdaad mogelijk dat je batterij snel opgaat, omdat hij constant dan moet werken om weer signalen te krijgen.

Ruben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ipod heeft bleutooth
Ik zal m uitzetten en het verschil kijken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed! En probeer ook als je je mail hebt gekeken meteen de toepassing af te sluiten. Wat trouwens ook slecht is om hem op te laden terwijl hij nog niet op is. Laat je batterij helemaal op gaan totdat hij uit is en laad hem dan op, doet hij het ook langer!
een app waar je vissen moet voeren en verzorgen is; fishfarm
dat spel ken ik van een vriendin. en dat fluffyfree kan volgens mij niet op Apple
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hierbij een lijstje met een aantal apps waarin je vis kunt voeden:
-Koi Pond (hele mooie applicatie)
-Freshwater Aquarium
-Tap fish

Zoek ook even naar "Aquarium" in de App Store.

Ik ken geen app die Fluffy Free heet, maar je kunt natuurlijk wel even naar "Fluffy" zoeken in de App Store.

De batterij van je iPod gaat steeds een klein stukje sneller leeg, omdat de iPod een Lithium-ion batterij heeft. Deze hebben namelijk een beperkt nummer cycles (kunnen maar een beperkt aantal keren worden opgeladen).

Je iPod gaat inderdaad sneller leeg als je gebruik maakt van msn, pingchat en ebuddy. Maar hij gaat nog sneller leeg als je een erg groot spel speelt met hele scherpe grafieken (zoals Infinity Blade en Gangstar).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken wel iFeel Fluffy http://itunes.apple.com/be/app/ifeel-fluffy/id357187537?mt=8 bedoel je die?
En bij Pocket Pond http://itunes.apple.com/nl/app/pocket-pond/id363154844?mt=8 kun je ook vissen voeren en als je in de App Store op Pond zoekt kun je er nog meer vinden.
Normaal gaat de batterij zo'n 8 uur mee, maar bij continue gebruik is dat sneller.