Kan je een Samsung Omnia van Vodafone unbranden?

Ik heb een branded Samsung Omnia van Vodafone.
Dat betekent dus dat Vodafone aangepaste software op de telefoon heeft gezet. Is dit te veranderen zodat de telefoon zijn totale functionaliteit terug krijgt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zou het echt zo simpel zijn?
Kan het nauwelijks geloven, ben wel benieuwd....
Zie link hieronder:

Toegevoegd na 20 minuten:
Oké, unbranden dus.

Ik neem geen verantwoordelijkheid als het fout gaat. Je doet dit op eigen risico!
(dit was een citaat)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het hem nou net. Unlocken en unbranden zijn 2 verschillende dingen. Die codes voor unlocken had ik ook gevonden en dat werkt. Maar dat was bij mijn telefoon al het geval.
Het unbranden is een heel ander verhaal. Ik kan met mijn telefoon geen updates binnen halen van windows omdat dit dus tegengehouden wordt door de software van Vodafone en zo zijn er nog meerdere dingen die niet optimaal zijn.
Hiermee bereiken ze dat de mensen die een branded telefoon hebben afhankelijk zijn om de updates en softwareveranderingen via Vodafone te laten doen.
En dat gaat natuurlijk tegen bepaalde kosten (denk ik).
AWM
14 jaar geleden
Zie toevoeging