Hoe kan je de Iphone op stil zetten, maar wel zorgen dat het alarm af gaat?

Ik ben momenteel in het buitenland en wil liever niet steeds in het midden van de nacht wakker gebeld worden. Kan ik mijn iPhone helemaal stil zetten (maar wel zodanig dat berichten wel binnen komen) en ook de iPhone als alarm gebruiken?

Voor het alarm moet de iPhone juist wel geluid maken natuurlijk en om de berichten binnen te krijgen kan ik de iPhone bijvoorbeeld niet in vliegtuigmodus (zonder netwerkverbinding) zetten.

Als ik dit werkend krijg kan ik de mensen de volgende dag als ik wakker wordt nog even snel bellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
35.2K

Het beste antwoord

Als je naar 'instellingen' en dan naar 'geluiden' gaat, dan kan je je beltoon en smstoon op stil zetten. Oh, en die van je inkomende mail. En bij berichtgeving kan je de geluiden van apps stilzetten, zodat je geen geluidje hoort als je een pushberichtje (ping, whatsapp etc.) krijgt. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om alles op stil te zetten via het schuifje links bovenin, die kun je naar achter schuiven (zoals in het antwoord hierboven al wordt aangegeven). Ik heb 's nachts altijd mijn sms en mailgeluid uit, maar mijn beltoon aan. Voor noodgevallen! Dan kun je dat schuifknopje niet gebruiken. Misschien wil jij wél andere geluiden aan, maar juist niet je beltoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Mince. Ik weet niet waarom je een min hebt gekregen, want je antwoord is correct. Ik heb het net getest. MerijnGraat heeft gelijk dat er op de zijkant een knopje zit, maar normaal gesproken zorgt dat ervoor dat de telefoon gaat trillen. Die instellingen heb ik teruggevonden onder Instellingen. Instellingen - geluiden
> geluid Uit (dit is de optie voor de knop aan de zijkant) Verder vind ik het een handige optie dat je kunt aangeven wanneer je wel of geen geluid hoort.

Andere antwoorden (1)

op de linker zijkant van de iphone 4 zit een knopje dat je naar beneden kan schuiven dan komt het op rood te staan. Dan worden alle geluiden geblokkeerd maar het alarm gaat nog wel steeds af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook bij iphone 3gs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt, maar omdat er bij strefwoorden specifiek Iphone 4 stond denk ik, ik licht het nog even uit :)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt helemaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Iphone4, maar het is verder prima als het op een Iphone 3 ook werkt. Dank voor je antwoord. Bij mij werkte dit niet omdat de iphone dan op trilstand ging. Met Mince's antwoord is dat ook verholpen.