Via het kabeltje aan je computer aansluiten en synchroniseren via iTunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dan, waar kan ik die filmpjes bekijken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In iTunes zelf, ze worden dan onder films geplaatst. Dat vind je links in de navigatiebalk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of met elke andere viewer app als je rechtstreeks naar de juiste folder gaat, daar staan de bestanden gewoon in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ptje85
Bij mij staat er dan alleen dat ik films kan uitzoeken in de iTunes store ofzo. Ze staan er dan niet tussen :S En waar ik mijn foto's dan bekijken?
Via itunes