Wat betekend dit icoontje op mijn Blackberry?

Ik heb sinds kort een tweede batterij besteld in de veronderstelling dat deze werkt, echter wil mijn telefoon niet opstarten en laadt hij een icoontje zien.. Ik heb al geprobeerd de oplader met de telefoon te starten, maar hij blijft steeds het icoontje laten zien..

Kortom: wat is het probleem? Het gaat om een Blackberry 9700

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de batterij zit er correct in.

Antwoorden (2)

heb je de batterij er goed in zitten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de batterij zit er correct in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem er verkeerd inzetten met een beetje geweld, haha.
oké na 10 sites bezocht te hebben en telkens geen antwoord te vinden op je vraag ben ik er dan toch 1 tegengekomen!
Maar het is niet de eerste beste oplossing.

Degene die dit probleem ook had heeft de batterij eruit gehaald, daarna er terug ingestoken waardoor de BB automatisch aan wil gaan en hem dan van een hoogte van 1meter op de grond laten vallen. Dit heeft bij hem het probleem opgelost maar of dit wel een goed idee is weet ik niet..

je kan proberen op een mat?

M.v.g.

Mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu maar hopen dat de Blackberry wel stevig genoeg is XD