Hoe achterkant van je ipod touch schoon te maken?

Er zitten een soort vlekken op, dat ik de krassen niet weg kan halen snap ik zelf ook en boeit me niet zo veel. (op de foto kun je de vlekken een beetje zien)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dit heb ik heel vaak op mijn iPad gehad, dus heb ik er ervaring mee.
Het beste is een bril af stof doekje te gebruiken.
Wat ook kan is de schermpoets vloeistof met een vezel doekje. Let op: Niet te veel schermpoets vloeistof, dat is slecht voor je iPod.

Groetjes,

Illidanjr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zowel de voor- als de achterzijde kun je heel goed schoonmaken met een brilpoetsdoekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zakdoekje/keukenpapiertje natmaken (GOED UITWRINGEN) en gewoon erover heen vrijven, daarna met een droog doekje droog maken. En LET OP de ipod kan HEEEEEEl slecht tegen vocht dus meteen drogen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik men ipod touch wil schoon maken doe ik dit als volgt:

Adem warme lucht op je ipod touch zodat er aanslag ontstaat op je ipod touch.

veeg meteen met een zuivere stoffen zakdoek erover heen. Doe dit een paar keer totdat hij helemaal proper is.

ook kan je je stoffen zakdoek een klein beetje natmaken en er eens over vegen over je achterkant, daarna weer goed afvegen met een droog stukje van de zakdoek.
Bij mij werkt dit altijd.
Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je zakdoek niet te nat is!

M.v.g.

Mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is irri heb ik ook heel vaak moet je gewoon eraf vegen met een doekje en water