Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een webcam bekijken op mijn Android smartphone?

Ik heb een HTC Desire Z met Android 2.2.1. Ik wil graag op mijn mobiel beeld krijgen van een (mijn eigen) webcam. Ik zie daar wel apps voor in de market, maar ik zie er geen met recensies. Weet iemand hier welke apps goed werken en welke vooral niet? Het mag een betaalde app zijn, maar ik wil graag van tevoren (meer) zeker zijn dat ik ermee mijn cam kan openen en bekijken. Het gaat om het in de gaten houden van een nest pups, ik wil graag te pas en te onpas de cam aan kunnen zetten als ik ergens anders ben en geen PC tot mijn beschikking heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik een server op zetten met WebcamXP (klinkt moeilijker dan het is hoor en je hebt alleen een pc en Cam nodig) daarna sluit je je Cam aan en zet je een poort open. Hierna kan je gewoon via je browser van je mobiel alles zien. Er zijn volgens mij op YouTube of anders wel via Google genoeg handleidingen te vinden over hoe je het precies moet opzetten. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een kennis gebruikt een maand of vier, DroidCam Wireless Webcam (Dev47) en is erg tevreden.Het enige ( vrij logische ) nadeel is dat zijn smartphone een niet al te groot scherm is. Op de volgende website staan prima reviews er wordt zelfs met 5 sterren gesmeten. Misschien het overwegen,waard voor U .

http://nl.androlib.com/android.application.com-dev47apps-droidcam-jzDDC.aspx

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding