Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Kijk eens naar Waze!
http://www.waze.com/blog/tag/iphone-waze-free/
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Ken ik nog niet, maar wil altijd nieuwe dingen proberen.

Andere antwoorden (7)

Je bedoelt voor de gps van je smartphone? Dat is er helaas niet.... Met een jailbreak is het wel mogelijk om de app gratis te krijgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En met de standaard app kaarten/maps kan je de weg vinden, en volgens mij ook een route plannen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Tmobile krijg je Navigon gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is naar mijn weten ook alleen bij Apple. Daar krijg je een gratis Navigon bij. Werkt prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, het is alleen voor een iPhone i.c.m. T-Mobile. Ik vind er alleen wel veel nadelen aan zitten. Zo zijn de kaarten drastisch verouderd, maar dat is niet het ergste. Het ergste is dat je wél de volledige app moet downloaden, maar je voor bijna alles toch wat moet betalen. Oftewel: Het neemt vrij veel geheugen in beslag (bijna 2GB), terwijl je dat niet kunt gebruiken.
Op mijn Android toestel heb ik daarvoor het geweldige Latitude als app staan. Het zal niet ,zoals een Tomtom "praten" en zeggen,dat je hierná linksaf moet en aan het einde rechts etc,zodat je precies bij het ingetypte adres uitkomt. Deze app blijft wel handig,want als ik bijv. intyp Rozengracht ,Amsterdam ..is het wel mogelijk dat adres in te typen en alle straatjes etc ,welke er rondom heen te vinden zijn op een plattegrondje af te lezen zijn..het Rode druppeltje met de hofdletter A staat dan op dat plattegrondje afgebeeld en het is Gratis !

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PDMaps is een gratis navigatie app, je hebt er alleen wel een internetverbinding via 3G voor nodig en er is geen stem die je ondersteunt. Werkt verder wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja met jailbreak kan je via installous alle apps gratis downloaden dus ook Tomtom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van Google Maps? Gratis en werkt perfect
:-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding