Mijn nieuwe Nokia E7-00 zoekt voortdurend naar WiFi of 3G en verbindt daarna automatisch. Is dit handmatig in te stellen?

Soms heb ik het internet niet nodig. Het lijkt alsof het toestel altijd verbinding heeft of zoekt. Dat vraagt veel batterijcapaciteit en misschien ook Mb's zonder dat ik actief ben op internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op mijn Nokia C3 doe je dat als volgt:

- Menu
- Instellingen
- Connectiviteit
- WLAN
- WLAN zoeken (aan/uit)

Grote kans dat jij op dezelfde en bijna dezelfde manier dit kunt regelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan stopt het zoeken inderdaad even. Heb ik mij nog niet omgedraaid of de telefoon heeft het signaal alweer opgepakt. Wel een beetje eigenwijs dingetje dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je bij je opgeslagen verbindingen nog kunnen kijken.
- Menu
- Instellingen
- Connectiviteit
- WLAN
- Opgeslagen WLAN's
- Bewerken (van een opgeslagen WLAN)
- Verbindingsmethode (automatisch/eerst vragen) Hopelijk lost dat iets op..