mijn mobiel wil niet aan ik de hem aan de lader na dat me vader hem voor een week had ingenomen (htc desire)

Toegevoegd na 52 minuten:
en er hoort een lampje te branden als ik hem aan de lader heb maar die brand niet:S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je zou het beter aan je vader vragen waar hij je gsm heeft bewaard en/of hij het heeft laten vallen (op grond of water)
Als je vader zegt dat hij er niets mee heeft gedaan adviseer ik je in de eerste instantie om alle onderdelen zoals je batterij simkaart, end eruit te halen en terug in te steken.
als ie dan nog niet werkt moet je het aan de batterijlader aansluiten mss is het batterij plat.
Als dat ook niet lukt probeer met je gsm een connectie te kunnen leggen met je computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien een vuilje in het contact waar stekker in gaat ,veel licht evt vergroot glas en dan met pincet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms -als de accu heel erg leeg is- dan moet je hem een poosje aan de oplader leggen voordat hij weer aan kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt alsof de lader kapot is. Daar kan je vader waarschijnlijk ook niks aan dien, gewoon domme pech...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dan heb je waarschijnlijk nog garantie dus dan zou ik terug gaan naar de winkel. Laat hun het maar oplossen dan
misschien heeft je vader hem 'gehackt'