Mijn ipod touch 3G 8GB is vandaag kapot gegaan, touchscreen reageert niet meer, verder doet alles het nog waar kan ik hem laten repareren?

Ik heb hem bij mediamarkt gekocht.. maar ik heb geen verzekering of garantie... waar kan ik hem het goedkoopst laten repareren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat het een 3G met 8GB is? Die bestaat namelijk niet, dan heb je de 2G. Overigens was de 2G 8GB wel gewoon nog te koop toen de 3G in 32 en 64GB uit werd gebracht.

Het beste antwoord

Ik loop stage bij de mediamarkt en wij krijgen vaak mensen met precies dezelfde vraag!!!
je kunt naar de media markt gaan en hem laten opsturen maar dit gaat aardig in de papieren lopen meestal zo erg dat je net zo goed een nieuwe kunt gaan kopen!
dus ik denk dat je nu net zo goed een nieuwe kan gaan kopen want laten repareren is erg duur (soms hoe raar het ook klinkt nog duurder dan een nieuwe)
je kunt natuurlijk altijd even langs gaan en het vragen hoeveel het daadwerkelijk gaat kosten dan kun je zelf gaan kijken of je dit laat doen of niet!!!
p.s standaard zit er 1 jaar fabrieksgarantie op en mocht het een technische fout zijn (word door apple naar gekeken) kan dit soms nog langer dan 1 jaar zijn en krijg je misschien alsnog een nieuwe!! hoop dat het goed komt want het is toch vreselijk zuur als je iets leuks hebt wat kapot gaat suc6 M.V.G pascal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga naar de winkel ( met de kassabon) die kunnen het naar apple sturen n zij kunnen het maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een andere mp4/3 speler ,
en geniet ervan.
Ik heb al sinds 1998 mp3 en mp4 spelers gehad een stuk of 12, maar van alle mp3 en mp4 gaan de apple spelers het snelst stuk.

(die van siemens zijn goed)

Toegevoegd na 26 seconden:
niet siemens maar samsung:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij www.ipod-service.nl, zij kunnen het scherm voor 59 euro vervangen. Directe omgeving van mij hebben goede ervaringen met dit bedrijf.