Ik had een horizontale google balk in het startscherm op mijn samsung galaxy s, nu is ie weg! hoe kan ik m terugkrijgen?

Google op samsung galaxy s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
120.7K

Antwoorden (2)

Houd je vinger een tijdje op een leeg stukje van het scherm. Je komt dan in het scherm "Toevoegen aan startpagina". Kies daar voor "Widgets". Je krijgt nu een lijst met mogelijkheden. Kies in die lijst "Zoeken".
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je supersnelle reactie. Gelukt!
bamibal
12 jaar geleden
Mooi!
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Zou fijn zijn, maar bij de widgets staat de zoekbalk niet. Wat nu?
Als de horizontale Google-balk niet meer op het startscherm van jouw Samsung Galaxy S verschijnt, kun je proberen de Google-app bij te werken of opnieuw te installeren. Als dit niet werkt, kun je de instellingen van de startpagina controleren om te zien of de Google-zoekbalk is uitgeschakeld. Voor informatie over Samsung-telefoons en abonnementen, kun je terecht bij Zeker.com.