waarom zie ik mijn contacten niet op mijn pc als ik ze gesynchroniseerd heb via htc sync?

ik zie wel dat er gegevens naar me pc gaan maar kan ze niet bekijken op mijn pc,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hiervoor kan ik slechts één reden bedenken,over het "Waarom het fout gaat"

1- U heeft op de PC (in de emailcliënt) geen persoonlijke contacten-map gemaakt,waarmee de smartphone via synchronisatie contact moet,maken.
Verder zou het kunnen zijn ,dat er een upgrade is of zijn.
Dit kan een upgrade zijn van Android en/of van het synchronisatieprogramma. OP de volgende pagina kunt U het e.e.a. op Uw gemak doorlopen. Het is n.l. de supportwebsite van HTC . Als U op deze pagina bent,is het mogelijk om het type in te vullen..om er nóg zekerder van te zijn,juiste problematische softwarematige oplossingen kunt lezen en vervolgens uitvoeren.

http://www.htc.com/nl/support.aspx

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die zijn Vast verstopt in een mapje op je pc, had ik ook vaak :) Stap over naar een mac !