pingen is alleen van en naar blackberrys. er waren geruchten dat pingen naar andere platvormen gaat brengen, zoal ios (iphone/ipod), maar is nog nooit door bb bevestigt.
whatsapp is net zo iets, maar is beschikbaar voor meer platvormen, ios (iphone, ipod), android (samsung, lg, sony ericsson), symbian (nokia). daarmee kun je ook gratis smsen.
volgens mij ben je voor whatsapp wel internet nodig, maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met PingChat. Dan moet degene met een BlackBerry het ook downloaden BTW is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Watsapp is het beste programma! Kost wel geld (eenmalig aanschaf), maar dan heb je wel een super programma!