Jep via de app store zoek maar naar pingchat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan moet je een ID code hebben
Rutge
12 jaar geleden
Dat heb je voor alle Apps nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Rutge dat heb je niet voor alle apps nodig hopertje
Whatsapp is ook heel handig! En veel sneller dan pingchat! Kost alleen wel 80 cent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp heb je ook hiervoor, alleen dat kan alleen op een mobiel omdat je een mobiele nummer moet invoeren. Zoek maar in de Appstore.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat jij bedoeld is denk ik de blackberry messenger, ook wel ping genoemd. Voor deze heb je inderdaad een code nodig. Dit kan enkel met de blackberry. Wellicht dat het in de toekomst mogelijk zal zijn. Je zou wel whatsapp kunnen downloaden, dit is eigenlijk een soortgelijk programma, maar hier heb je geen code. Dit werkt op telefoonnummer. Als iemand met een bb ook whatsapp heeft gedownload, kun je 'pingen'.

Je kan dus niet op de blackberry messenger (ping) met je iphone. Een alternatief is om whatsapp te downloaden.