Als iets niet meer werkt is het waarschijnlijk kapot en moet je het laten repareren of weggooien en een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Heb je nog garantie, dan breng je het even naar de apple winkel (zoals xando).

2 wil je het zelf doen dan is Ifixit.com ren prima site met veel handleidingen die stap voor stap met veel foto's laten zien hoe je dit zelf kunt maken. Hoef je geen ingenieur voor te zijn. Ook de onderdelen kun je daar bestellen, mocht het toch scherm echt kapot zijn.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans id groot dat het scherm kapot is. Ik zou eerst even een complete restore via iTunes doen voordat je heb laat repareren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij had een vriendje van mij dat ook, is naar de winkel gegaan en zeiden volgens mij dat je de home button en de sleep/wake knop tegelijk inhouden en toen deed hij het weer.