H E L Probleem met internet?

Op T-Mobile is een nieuwe aanbieding:
Blackberry Curve 8520 €60.- & 6 maanden gratis internet.
Het internet houdt hierbij in: tot 1 GB Internetten. Is dat veel, en gaat dat dan per dag? & Als je het via WiFi doet (bijv. bij de MacDonalds) kost het dan ook GB?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat hangt ervan af wat jij gaat doen. Bijvoorbeeld als je wilt twitteren of Facebook en msn dan is dat voldoende. Maar als je elke dag 10 liedjes luistert op youtube dan is dat niet voldoende. 1 gb is jouw internetbundel voor een maand.
Je tweede vraag: aks je via wifi verbonden bent dan gaat dat NIEt van je internetbundel af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb gelezen dat t-mobile de bundels voor internet bij smartphones misschien gaat inkrimpen. In engeland hebben ze dat al een gedaan, van 3GB naar 500 MB. Nederland volgt misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is veel, en dat is p. Maand, als je er alleen met je bb mee internet dan haal je die 1 gb nooit. En via wifi is internet altijd gratis, mvg hazigeharry