Waar kan ik de emailinstellingen voor je mobiel van hosting2go vinden?

Ik heb een nieuw toestel en ik wil ook hier op mijn zakelijke mail via hosting2go ontvangen. Dit had ik ook op mijn vorige toestel, echter kan ik de instellingen niet meer terug vinden zoals uitgaande server en poortnummer etc.
Wie weet waar ik die kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Hallo,

Als inkomende mailserver kan je pop..nl nemen.

Vul bij de gebruikersnaam het volledige email adres in.

Het wachtwoord spreekt voor zich.

De uitgaande mailserver is een ander verhaal.
Dit ligt namelijk bij de provider die de verbinding regelt. Hiervoor dien je dus contact te zoeken met je eigen telefoon provider.

Bijgevoegd de link naar hosting2go ;-)

Succes.