waarom moet je een wachtwoord in vullen voor gratis apps?

ik vraag me al best lang af waarom je een wachtwoord in moet vullen in de AppStore terwijl ze gratis zijn , als je er voor moet betalen dan snap ik dat alleen gratis AppS niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Omdat de gratis apps ook betaald kunnen worden en dan weten ze dat jij die al hebt gekocht en hoef je er niet meer voor te betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
a) je registreert je voor de app, en wordt en blijft een rechtmatige gebruiker, ook als de prijs zou veranderen

b) ook gratis programma's wil je niet allemaal op je iphone. Als ik de mijne op mijn bureau laat liggen op het werk of even uitleen of zo, wil ik dus niet dat er allerlei freeware shit op staat als ik hem terug krijg, geen stomme spelletjes of irritante muziekjes of nieuwe achtergrondjes of weet ik wat.

c) het zorgt ook voor een extra stukje beveiliging: mocht er een kwaadwillende app bij komen dan had ik graag dat ze nog een kleine uitdaging hadden aan het wachtwoord. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van iphone security dus of die puntje c nou echt geldt durf ik niet te beloven... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor de veiligheid dan weten ze het zeker dat jij het koopt.