heeft de htc wildfire een net zoo goed touch screen als de htc desire??

normale htc desire, en kan je er gwn de zelfde apps mee dooaden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja het is precies hetzelfde qua gevoeligheid en mogelijkheden. De Desire Z is wel wat groter dan de Wildfire echter het draait beiden op Android dus dezelfde Market zit er op ingebakken,waardoor dezelfde apps er op kunnen worden gezet.

Groet:Zoekertje een fervent HTC fan !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt inderdaad dezelfde apps downloaden, echter het is niet gegarandeerd dat ze ook werken. Neem bijvoorbeeld Angry Birds. Ik ken iemand met een Wildfire, daarop gaat Angry Birds erg traag, niet erg speelbaar dus. Als je meer wilt weten kun je altijd verder snuffelen op Youtube of Google (Wildfire vs Desire?)