Android geeft geen officiele video's?

Ik heb een Android toestel, wanneer ik via de applicatie Youtube naar een liedje zoek krijg ik allemaal andere nummers.
ik krijg wel het nummer maar dan allemaal remixen ervan en niet de officiele, als ik via de browser naar Youtube.nl ga, heb ik hetzelfde probleem.
In het kort: Ik zoek het liedje: Wiz Khalifa - Black and Yellow.
De volgende video's zijn wel van het nummer maar zijn allemaal nep en of remixen ervan, de officiele staat er niet tussen.
Hoe kan dit?, mijn vrienden hebben het ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het niet weten, maar heb er zelf ook last van met mijn android 2.2. Ook niet via de browser, en sowieso niet via het gewone youtube app. :(

Antwoorden (1)

Hmm wanneer ik het zoek krijg ik de officiele video wel te zien, weliswaar beetje scrollen maar het komt in de lijst te staan bij de youtube app.

Misschien helpt titel + official erachter te zetten. Dit zorgde bij mij ervoor dat de eerste muziekvideo de officiele was dus ik hoefde niet meer te scrollen.

Ik gebruik hierbij de HTC Desire met 2.2, misschien verschilt het per mobiel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee werkt niet.
Ook als je official video of iets dergelijks erachter zet, staat hij er nog niet tussen. Het lijkt erop dat dit voor android gewoon geblokkeerd is omdat ze de rechten niet hadden deze officiele videos te tonen op mobiele apparaten of zoiets. Geldt trouwens niet alleen voor dit filmpje, maar voor veel meer, ook als je het via de gewone browser doet (mobiele en pc versie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm bij mij werkt het toch wel degelijk, in ieder geval wel met het liedje wat hier boven staat vermeld.