Waarom kan ik niet de nieuwste versie 4.3.1 downoaden

hij zegt dat ik de nieuwste versie al heb 4.2.1. Ikheb derde gen. Mij broer heeft vierde gen. Hij kan hem wel downloaden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet er de volgende keer bij dat de vraag over een ipod gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig snap je het he en daar gaat hetom

Antwoorden (5)

De derde gen. is daar te oud vor, je kan hem alleen upgraden als je de vierde gen. hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ik nu helemaal geen upgrAde meer bij mijn ipod krijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat wordt helaas een nieuwe ipod halen.Dacht dat het wel op een rare manier KON maar kweet zelf niet
4.3.1 is alleen beschikbaar voor iPhone 4 en iPod touch 4G
Tenzij je natuurlijk jailbreak !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhmm bee ik heb een iphone 3gs met 4.3.1 dus -1 eb nie meer gejailbreakd ofzo
3g iphones zijn inderdaad niet ondersteund. 3g ipod touch daarentegen wel ( die heb ik namelijk)
Het is wel mogelijk om met behulp van themas, mbv jailbreaken, winterboard te installeren en hiermee een groot gedeelte van de opties te gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Edit: iphone 3gs ondersteund nog wel 4.3.1. De iphone 3g ondersteund maar tot 4.2.1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik heb ipod 3g en ik kan hem niet downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http://tipsneeded.com/download-ios-431-ipsw/ kan je halverwege de pagina op je iDevice klikken. Dan begint deze direct te doenpoaden. Vervplgens gewoon installeren
Ik heb een iPod uit 2008 en bij mij deed ie het ook gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je alleen updaten met een itouch 3g 32gb want bij mij draait ie gewoon( langzaam weliswaar)