Wie kan mij wat vertellen over de windows phone 7?

Ziet hij er zo uit(zie plaatje), of is het meer een besturingssysteem? En wat kost ie ong?

Andere info is ook van harte welkom :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het besturingssysteem Windows Phone 7 ziet er uit zoals op het plaatje.
Het werkt met blokken, waar extra info komt te staan over de app (actuele info, zoals graden bij een weerapp of ongelezen berichten bij een mail app).

De telefoon is niet persé deze. Denk aan Android die op meerdere telefoons beschikbaar is.

Applicaties hebben een standaard interface, waar ontwikkelaars zich aan houden, waardoor deze voor een gebruiker altijd intuïtief zijn. (denk aan veel iPhone Apps met de standaardinterface). Bij WP7 is het echter een panorama view.

Zoals van Microsoft te verwachten, heeft het een goede integratie met Windows Live diensten, Xbox live etc.

Kosten zijn recentelijk gedaald, omdat er in de toekomst weer niuwe modellen komen. De huidige liggen rond de 300-400 euro (simlockvrij los toestel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De applicaties kunnen worden genaakt in Silverlight of XDA, met de standaardtools van Microsoft. Dit is laagdrempelig voor Microsoft ontwikkelaars, dus zullen er snel veel professionele applicaties worden gemaakt.