Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe gebruik ik met mijn iPod touch een dongel of iets soortgelijks?http://www.goeievraag.nl/images/searchBoxBtn2.png

Ik wil mijn iPod als mobiele telefoon gebruiken. Stomweg een dongel aansluiten werkt volgens mij niet, heeft iemand een ander idee? Of is er een ander apparaat waar je een dongel/mobiel breedband op kan aansluiten en er dan via Skype een mobiele telefoon van maken? Dus: het apparaat moet over in Nederland zelfstandig verbinding kunnen maken met internet (via bijvoorbeeld een dongel) en ook Skype ondersteunen.

Bestaat zoiets? Of ben ik mijn tijd vooruit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
846

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, je bent je tijd niet ver vooruit, deze uitvinding bestaat al een jaar of vier in de vorm van een iPhone... :-)

Er is geen manier om een dongel aan te sluiten op de iPod Touch, wel kun je met de laatste versie (4th gen) facetimen via de officiele Apple facetime-app.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helaas je bent je tijd niet ver vooruit. Als er ergens een open wifi is kan je daarop inloggen met je iPod touch.

Tevens zijn er speciale hoesjes te koop voor de iPod waar een sim kaart in kan. Je maakt dan een echte telefoon van je iPod. Hier heb ik geen ervaring mee, google op iPod telefoon. Dan moet het goed komen. Grten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt dat je iPod Touch een Telefoon moet worden? Een iPhone dus alleen dan zonder een heel nieuw toestel te kopen.. Hier bestaat een adapter voor waar je je iPod in doet. Hierna kan je er gewoon mee bellen en sms'en zoals een iPhone. Zie onderstaande link voor meer info:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding