Hoe kan ik mijn Iphone simlockvrij maken(T-Mobile)?

Ik heb deze handleiding gevolgd: iPhone nu kosteloos te unlocken bij T-Mobile | iLogs.nl. Maar bij stAP 6 krijg ik niet dat update van nieuwe provider.
Ik had een Telfort sim erin gedaan, half uurtje gekoppeld aan pc MET Itunes aan.
Alleen internet weet ik niet precies, hoe doe je internetverbinding maken?

Toegevoegd na 42 seconden:
http://ilogs.nl/iphone/nieuws/iphone/459-iphone-nu-kosteloos-te-unlocken-bij-t-mobile

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

ik heb pas een simpele telefoon unlocked gemaakt.
Daar moest ik eerst alle codes invoeren en daarna mocht ik er pas een andere simkaart indoen.
dus mss te snel de nieuwe sim erin gedaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de mobiel ouder is als 1 jaar kon ik ook gratis unlocken via vodafone.
moest alleen het i mei nr. aan hun mailen en kreeg de codes weer terug gemaild. dus dat was ook helemaal legaal hoor! haha
als jailbreaken geen optie is kan je dit \/ misschien overwegen... dealextreme is betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tis niet perse ilegaal
Na dat half uur iphone eruit trekke en dan uitzetten, trug aanzetten en aan itunes koppelen;) dan komt de melding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je inlogt bij mytimobile en je gaat naar toestel dan staat er ergens ontlock sim ofzo ...