Hoe ping ik?

Ik heb sinds maandagmiddag de blackberry bold 9780. Maar iedere keer als ik iemand wil uitnodigen blijft er maar staan; In behandeling(wacht op autoris..) En als iemand anders mij uitnodigd staat er bij die persoon hetzelfde.
(Ik heb gewoon een internet abbo)
Ik heb al gebeld met t-mobile maar die zeggen dat ie het gewoon zou moeten doen..

Hoe kan dit? kan iemand mij helpen, alvast bedankt

groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zou de batterij kunnen in en uit doen, daar mee heractiveert je abbo.
doet pingchat het wel ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een bb is het geen pingchat maar bbmessenger je kan pingchat natuurlijk wel installeren
T-Mobile moet hem eerst activeren in hun systeem, dat duurt een paar dagen en dat had ik ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hem al geregistreerd?
zo nee, doe het volgende:
Druk op de blackberry toets en kies dan voor opties ( de engelse sleutel) kies dan "geavanceerde opties" kies dan "hostrouteringstabel" klik dan op je blackberry toets ( met al die puntjes) en kies voor "nu registreren"
JE moet overigens wel "instant email"hebben van t mobile om te kunnen pingen. Dus niet het gewone internet.
Succes!