Waarom is iOS (iphone software) niet voor de ipod touch 2g beschikbaar?

Is er een manier om de software wél op mn ipod te laten lopen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Software 4.3 dus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit is wel mogelijk, je kunt de software los downloaden via een site (ben zo snel de link kwijt).
Dan sluit je je iPod aan en opent iTunes. Doe ctrl + klik op herstellen, nu kun je selecteren van welk bestand je wilt herstellen. Selecteer nu de gedownloade iOS en het word overgezet en daarna de backup van data weer terug.

Toegevoegd na 41 seconden:
Sorry, het moet shift + click zijn, en ik heb de site weer gevonden: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt. Daar heb ik wel ervaring mee. Alleen dan krijg je meestal het gezeik dat de software niet wordt goedgekeurt door apple. gelukig kan ik dan altijd nog tiny umbrella gebruiken
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb mijn eigen iPod op deze manier geupdate, omdat ik normaal moest betalen voor de nieuwste versie. Nooit problemen mee gehad.
Dat is wel degelijk mogelijk. De ipod wordt geleverd met iOS. iOS 4.3 is echter niet meer te installeren, omdat de oudere apparaten daar sloom van worden door sommige nieuwe functies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik bedoel dus 4.3., foutje dat ik dat dr ni bij zei!
4.3 kan ook op, er is een ontwikkelaar die dat voor elkaar heeft gekregen.