Toetsen op mobiel kapot?

Ik heb een HTC Legend, ben er altijd zuinig mee omdat het geen goedkope mobiel is. Onderaan heeft deze mobiel 4 toetsen 'Home - menu - back - zoeken'. Ik kwam thuis vandaag pakte mijn mobiel en toen was dit ineens?
Het probleem ; normaal kun je de toetsen 'diep' induwen zonder dat je er moeite voor doet. Nu gebruik ik mijn hele hand om te zorgen dat het werkt?
Waarschijnlijk zit er dus iets tussen - ik weet niet wat - maar heeft iemand tips?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik heb hem een half jaartje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

MIsschien moet je even naar de telecom winkel gaan en vragen als ze er wat aan kunnen doen... Of probeer met een tandenstoker het knopje omhoog te halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou t terug brengen, als je t pas hebt gekocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zit er zand of stof onder. Maar ik zou gewoon naar je provider gaan als je een abbo hebt ( t mobile had topservice) en anders de fabriek mailen ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou uitkijken met het verwijderen van de toetsjes, ze zijn namelijk niet gebouwd op erin en eruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terug naar de winkel en onder garantie laten nakijken. Heb je een abo, dan om vervangend toestel vragen, je abo loopt nl gewoon door.