Hoe maak je een screenshot van je iPhone?

Ik zie vaak dat mensen een screenshot maken van hun iPhone, maar ik kan niet uitvinden hoe dit gaat. Is daar een app voor of zie ik iets over t hoofd?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

home knop en lock knop tegelijkertijd indrukken.

Home knop ronde knopje beneden.

Lock knop rechthoekige knopje bovenkant iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ronde 'home' toets en de uit-knop tegelijkertijd indrukken. Slaat ie 'm op in de filmrol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Ga naar een scherm waar je een schreenshot van wilt maken.
- Druk je aan- en uitschakelaar tegelijkertijd met je home knop in, en laat hem na een paar seconden weer los (dit hoeft niet lang te zijn).

Je hoort het flitsende geluid van je fotocamera! Voila! Ga naar je fotoalbum. En in de filmrol staat netjes een screenshot!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 2 knoppen tegelijk indrukken! 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is misschien makkelijker om eerst de lock-button in te drukken en ingedrukt te houden en dan de home-button. Als je namelijk de home per ongeluk eerder indrukt, werkt het niet.