Kan ik mijn berichten en mijn foto's op me iPhone beveiligen?

Ik heb nu een code. En als je die intikt kom je in mijn menu. Deze
Code heb ik aan sommige mensen gegeven omdat ze soms ff op internet enzo willen. Maar dan kan je me berichten weer lezen. Kan je hier nog en extra code opzetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kan helaas niet. Je hebt wel de mogelijkheid om bij instellingen > algemeen > beperkingen een extra code in te stellen voor Safari, YouTube, Camera, iTunes, etc. Dit is voornamelijk bedoeld voor kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een andere code erop en het ding voor jezelf houden. Dat mag best en is niet egoistisch. Ik zit soms ook met die vraag, het antwoord is dan simpel: nee. 1x vallen en je weet waarom.

Antwoorden (2)

Tuurlijk kan dat, als je een jailbreak hebt. Dan kun je in cydia de app lockdown downloaden en dan kun je per applicatie selecteren welke je wel en niet met een code wil beveiligen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook zonder jailbreak.
Met de app "picSecret"