Ik heb stofjes achter mn iphone beeldscherm, valt dit onder de garantie of doen ze hier niets aan? (apple natuurlijk)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zal worden bepaald of die stofjes door komen door eigen toedoen of door een non conformiteit die te wijten is aan het product zelf.

Dit zal worden bepaald door een partij als Solid Vision omdat Apple reparaties uitbesteed. En aangezien er geen enkel punt in Nederland is die is geautoriseerd om een iPhone open te maken, zullen ze bij constatering de iPhone moeten vervangen.

Maargoed, wanneer de vochtstrips bijvoorbeeld al verkleurd zijn zal je garantie al verlopen zijn. Ondanks welke klacht je ook indient. Mits er een coulanceregeling met je getroffen wordt, maar ga daar maar niet van uit. Dan kan het altijd nog meevallen namelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Is garantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem niet in het water hebt laten vallen of hebt laten vallen. Of je garantie is verlopen, dat kan je nog checken op apple.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple geeft alleen garantie op systeemfouten