weet iemand of ik de voorkant van mijn nokia c3-00 eraf kan halen en er een nieuwe op kan doen??

op http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/nokia/c3/originele-frontjes
kun je frontjes kopen, maar ik weet niet of ik de voorkant er af kan halen, dus dat wil ik eerst weten voor ik iets koop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik werk in een telecom zaak maar hiervan ben ik niet op de hoogte maar wellicht kan het bij het niet Europese model
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit moet volgens mij wel kunnen, alleen zal het niet een klik systeem zijn, maar zou je het moeten openschroeven..