Hij was gratis op de iPhone, maar net als bij zoveel apps, werd eerst de populariteit getest en wat opgedreven. Op een gegeven moment hadden ze elke dag duizenden downloads, toen hebben ze besloten om er een klein bedrag voor te vragen op de iPhone, zo zouden ze er flink geld aan kunnen verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke

Andere antwoorden (5)

Bb en htc hebben in Ads en iPhone niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberries__ hebben een soortgelijk programma (RIM messenger) dat alleen toegankelijk is vanaf de blackberry. Dit zorgt er al voor dat niet alle blackberry gebruikers ook whatsapp erbij downloaden. Daarbij komt dat als je whatsapp niet gratis beschikbaar stelt, spreken ze een kleinere groep aan..

HTC__ telefoons (met htc firmware) kunnen geen whatsapp installeren. HTC (en andere) telefoons met Android kunnen dit wel. Echter dit is niet gratis. Alleen het eerste jaar is dit gratis.

Tja whatsapp heeft een uitstekende programma ontwikkeld, en daar willen ze een kleine vergoedinkje voor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat apple gewoon raar is. Op android kun je veel meer gratis apps downloaden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een beslissing van de makers van Whatsapp, ik denk zelf omdat de market strategy sterker is van Apple t.o.v. de concurrentie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsapp is op de Blackberry maar 30 dagen gratis. Daarna 1,99 dollar. Op de iPhone volgens mij 0,79 eurocent.