Fout code 500, chatten Nokia C3. wat is het? en wat te doen?

Laatste tijd krijg ik vaak bij het chatten (service MSN) de foutcode 500. De eerste keer heb ik het uiteindelijk verholpen door nieuwe updates te installeren, maar dat werkt dit keer ook niet. wie weet wat het inhoud en wat ik eraan kan doen?

Dit komt er te staan: Tijdelijk probleem met de service. Probeer het later opnieuw. (Code500)

Waarom heb ik dit zo vaak? en wat moet ik ermee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Foutcode 500 staat inderdaad voor 'Internal server error' hier kan je niets aan doen. Het betekend dat de server waarmee je verbinding probeert te maken (in dit geval de server van msn welke de communicatie tussen jou en je vrienden verzorgd) door een onbekende reden jouw verzoek (request) niet kan verwerken.

Meer dan geduldig wachten en het later nog eens proberen (zoals aangegeven) kan je niet doen.