Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je snel en gemakkelijk een iphone 3g jailbreaken ?

Ik zou graag met de jailbreak ook me iphone willen aanpassen (andere achtergrond,icoontjes etc)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
560

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik kan je nu een hele werk beschrijving tikken maar het beste is om op youtube de workaround te volgen.. tik maar in op google of youtube jailbreak 3g EN heel belangrijk; de software die je er op hebt staan (onder instellingen algemeen info te vinden (naast versie) wil je meer info, laat maar weten, dan stuur ik je de workaround met veel plezier toe! (p.s. jailbreaken is niet illegaal.. just to clear that up....) green poisson is idd overigens wel 1 van de besten..
groetjes, nikita

Toegevoegd na 2 minuten:
de vraag is wel even of de nieuwste software ondersteunt wordt, (4.2) of idd zelfs 4.1 maar dat werkt op een 3g toch al niet lekker en is inmiddels te downgraden dus dat scheelt ;) geen updates meer nodig als cydia op je iphone staat! ;))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit gaat het makkelijkst met greenpoison. 2 klikken en klaar. ik weet niet of zij al een 4.1 os hebben anders moet je een op 4 os downloaden. is zo gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding