is er ook een iphone app waar een meetlat in zit gebouwd? (voor meer duidelijkheid zie extra uitleg)

Toegevoegd na 2 minuten:
de extra uitleg doe ik later heb nu geen tijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In plaats van een veel handiger tool te gebruiken? Bijvoorbeeld, een meetlat?

Het beste antwoord

Een meetlat kan kan je heel goed zelf maken. Neem een afbeelding van een maatverdeling In centimeters en bereken dan aan de hand van de afmetingen van het scherm hoe groot de afbeelding moet gaan worden. Dan kan je de afbeelding gaan uittrekken of inkrimpen zodat hij op het scherm de juiste maten aangeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, wel een waterpas!

(ik wacht geduldig op nadere info.....)