Ja en nee....

Ja, alle Whatsapp moet gekoppeld zijn aan een MOBIEL nummer.
Dat nummer hoeft echter niet per-sé gekoppeld te zijn aan het apparaat waar de app op draait.
Het is b.v. best mogelijk dat je een mobile telefoon hebt zónder WhatsApp, maar de App wel hebt draaien op je simloze tablet. (ik spreek uit ervaring)

Je moet dan bij het koppelen wel even de SMS verificatiecode overtypen. En er kan maar 1 apparaat tegelijk gekoppeld zijn aan dat nummer. (los van Web WhatsApp)

Daarnaast is niet elk mobiel nummer een 06-nummer. In België, bijvoorbeeld, is dat volgens mij een 04-nummer.

En als laatst is er nog de optie van Web Whatsapp, Maar dat loopt indirect via de app op je mobiele apparaat.
SimonV
2 jaar geleden
+ Mooie, genuanceerde uitleg!