Hoe kun je toch verwijderde Whatsapp-berichten lezen?

Iemand heeft mij een app gestuurd, en vervolgens deze verwijderd.

Ik heb een iPhone 8. Ik heb een reservekopie gemaakt, Whatsapp van mijn mobiel er af gegooid, en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Volgens Google zou je dan verwijderde Whatsapp-berichten van verzenders alsnog kunnen lezen.

Helaas is het mij niet gelukt. Zo frusterend. Wil graag weten wat diegene had geappt, maar bij nader inzien heeft verwijderd. Wie o wie kan mij helpen, zodat ik alsnog het verwijderde bericht kan lezen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Apps
1.1K
jc54
2 jaar geleden
Je kunt alleen diegene benaderen en vragen wat het bericht was.

Antwoorden (1)

Helaas.... wanneer iemand zijn bericht heeft ingetrokken is het bericht niet meer leesbaar. (Los van wellicht een forensisch expert)

Waar je google-link wellicht op doelt is wanneer je zélf berichten op je telefoon hebt opgeruimd en daar spijt van hebt. Mócht je dan nog een backup hebben staan, dan kun je die weer terug zetten en daarmee ook je verwijderde berichten.

Maar dat is wat anders dan het herstellen van een 'ingetrokken bericht'.