Hoe heet zo'n app waarbij je een foto van je gezicht maakt en dan een video krijgt waarin je zingt?

Ik zoek een app waarbij je een foto van je gezicht moet maken en dan krijg je zegmaar een filmpje waarin je zingt.
Dan is er zegmaar via die app een mond op je gezicht die zingt.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Apps
6.1K
MasterSword
3 jaar geleden
de naam zit gewoon in die video's zelf.
https://www.wombo.ai/
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 jaar geleden
Pas op met dit soort apps... !!!
Check goed de voorwaarden (zo ook bij apps die stickers maken e.d.) Je 'verkoopt' een foto van je gezicht. Die kan vervolgens dus weer verkocht worden. De koper kan zo maar iemand zijn die jouw gezicht gaat gebruiken als valse profielfoto voor... (vul zelf maar in) !

Antwoorden (1)

Je bedoelt waarschijnlijk de app 'Wombo', die is de laatste tijd heel populair.