Hoe kan ik mijn locatie delen met familie nu deze functie in Whatsapp niet meer goed werkt?

Sinds Android 10 werkt Whatsapp locatie delen alleen nog maar als de app aanstaat op de voorgrond. Zodra ik iets anders open zet of mijn scherm uitgaat, dan werkt het niet meer.

Het schijnt dat deze functie helaas niet meer werkt als eerst, location "allow all the time" is geen optie om te selecteren.

Nu zoek ik dus een alternatieve app om makkelijk mijn locatie te delen met vrienden/familie als ik onderweg ben. Ik gebruik een Samsung Galaxy S10

Picture for question
3 jaar geleden
in: Apps
5.4K
ronron1212
3 jaar geleden
https://www.androidplanet.nl/apps/google-maps-real-time-locatie-delen/
Ritsuka
3 jaar geleden
Bedankt ronron1212, waarom plaats je dit niet als antwoord?

Het beste antwoord

Google Maps laat je nu realtime je locatie delen met vrienden
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Ah, Google Maps gebruik ik meestal voor navigeren, dit is dus perfect :)