Er zijn verschillende namen voor deze GPS tracker apps. Bijvoorbeeld ‘Find My Boyfriend Locator’, of ‘KidsGuard Pro’.
Vertel de betreffende persoon wel dat je hier gebruik van maakt. Vertrouw je je partner niet, dan kun je beter met je partner hierover spreken dan het vertrouwen (verder) te schaden door stiekem te volgen waar hij of zij rijdt.
3 jaar geleden
tinus1969
3 jaar geleden
Aanvulling: Het is niet voldoende om te vertellen dat je hier gebruik van maakt. Je hebt expliciet toestemming nodig.