Hoe kan ik in één keer meldingen uitzetten voor een reeks apps die ik heb geselecteerd?

Hallo, 's avonds zet ik in meldingsbeheer op mijn Android telefoon alle meldingen uit behalve de app van Weenect (GPS tracker, SOS knop) die mij een melding geeft als mijn moeder de SOS knop indrukt. Ik wil dus nachts alles dempen behalve die ene app. Het is nogal omslachtig om dat iedere avond te doen. Is er een app die alles op een bepaald tijdstip dempt behalve die ene app?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Apps
1.5K
AnnBoo8146
3 jaar geleden
Ik heb zelf twee androidtoestellen van verschillende merken. En beide hebben de optie "niet storen". Ik ga er daarom even vanuit dat deze op op alle androidtoestellen zit.
Die kan je zo instellen, dat hij op een vaste door jou bepaalde tijd aangaat en op een vaste tijd weer uit, dus tussen deze tijden zou je niet gestoord mogen worden door meldingen. Een uitzondering op deze meldingen zijn alarmen.
Nu weet ik niet of de app voor de SOS-knop van je moeder gezien wordt als alarm en wel door wordt gegeven terwijl je toestel op "niet storen" staat. Dat zou je kunnen uitproberen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb ik inderdaad geprobeerd maar helaas dempt hij die app. Eigenlijk dempt "niet storen" alles behalve telefoon en sms die je in je favorieten hebt staan

Antwoorden (1)

Bij Samsung vind je onder instellingen het kopje 'meldingen'. Daar zie je een overzicht van al je apps en welke meldingen je daarvoor aan of uit wilt zetten. Dit is iets anders dan de niet storen-functie! Wellicht het proberen waard.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat is inderdaad wat ik nu doe. Alle meldingen uitzetten op die ene na. Ik had gehoopt dat ik dat met een app automatisch kon doen