Hoe kan het dat ik nog dagen/streaks heb terwijl hij/zij mijn snaps niet opent?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Apps
4.4K
Heart
3 jaar geleden
De persoon die jij snaps stuurt hoeft ze niet te openen. Als hij/zij gewoon foto's terug stuurt blijven de dagen. Bij snap draait het om het sturen van dingen en of je ze opent maakt niet uit. Het is tegenwoordig ook een rare glitch op snap waardoor het lijkt of een persoon ze niet opent maar wel heeft gedaan.

Het beste antwoord

Zolang jullie elkaar binnen 24 uur over en weer snaps blijven sturen, blijft de streak bestaan. De snap hoeft dus niet geopend te zijn om een streak te verbreken!