Welke gratis app is handig voor ouderlijk toezicht / tijdslimiet gebruik Samsung A5?

Mijn dochter krijgt een Samsung A5 (2017) voor haar 10e verjaardag. Mijn man en ik hebben Iphones. Na een avond googlen kom ik ik er niet uit welke app(s) handig zijn voor:
- het bijhouden / limiteren van haar gebruik
- het volgen van elkaar ('zoek mijn vrienden' doet het alleen met Apple producten)

Installatie van Google Family lukt niet, hij blijft teruggaan naar het hoofdscherm waar ik haar toe moet voegen terwijl ik dat al een paar keer heb gedaan.

Iemand een suggestie? Liefst gratis uiteraard :)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Antwoorden (1)

Met screentime krijg je inzichtelijk hoelang en welke apps geopend zijn door je 10 jarige spruit.
Met deze app kun je ook bepalen hoelang een bepaalde app geopend mag zijn per dag / week.